آنالیز سایت و هاست

 

خدمات آنالیز سایت و هاست می تواند عملکرد سایت شما را از ترافیک تا فروش محصولات و خدمات آن بهبود بخشد. خدمات تجزیه و تحلیل وب سایت به سایت شما کمک می کند تا نتایج مثبت و مطلوب تری برای کسب و کار شما مانند ترافیک، افزایش فروش و درآمد کسب کند.

از خدمات آنالیز سایت بیت آبی چه انتظاری می توان داشت؟

در بیت آبی، ما به شما کمک می‌کنیم تا سایت خود و توانایی آن را برای کسب نتایج عالی برای کسب و کارتان بهبود ببخشید. به برخی از خدمات تجزیه و تحلیل وب سایت که هنگام همکاری با بیت آبی انتظار دارید، نگاه کنیم.

تجزیه و تحلیل وبسایت

تجزیه و تحلیل و طراحی وب سایت

یکی از اولین جنبه هایی که ما تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، طراحی و ساختار وب سایت شما است.

سی و هشت درصد از مردم در صورت غیر جذاب بودن وب سایت، دیگر با آن ارتباط برقرار نمی کنند. مخاطبان شما می خواهند یک سایت از نظر بصری جذاب ببینند، بنابراین ما وب سایت شما را برای اطمینان از ارائه طراحی و عملکرد آن تجزیه و تحلیل می کنیم.

تحلیل سبک برند

ابتدا، ما سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنیم تا ببینیم آیا سبک برند شما را به تصویر می کشد یا خیر.

وب سایت شما بازتابی قوی از کسب و کار شما است و به ایجاد دید مخاطبان از شرکت شما کمک می کند. اگر طراحی سایت شما منعکس کننده کسب و کار شما نباشد، سیگنال های متفاوتی را به مخاطبان شما ارسال می کند.

طراحی سایت خوب از طرح رنگی استفاده می کند که با برند شما همسو باشد.

برای مثال، فرض کنید شما صاحب یک سالن رویدادهای مجلل هستید که خدمات مهمانی های عروسی، ضیافت های رسمی و موارد دیگر را ارائه می دهد. وقتی به یک سالن رویداد حرفه ای فکر می کنید چه رنگ هایی به ذهنتان می رسد؟

به طور کلی، شما به رنگ های ظریف تری مانند سیاه، سفید، خاکستری و آبی فکر خواهید کرد. اگر صاحب آن سالن رویداد بودید، می‌خواهید از آن رنگ‌ها برای ایجاد حسی حرفه‌ای و ظریف در وب‌سایت خود استفاده کنید.

با خدمات آنالیز سایت خود، به شما کمک می کنیم برند، نوع طراحی و رنگ سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که بهترین تصویر را از وب سایت خود می سازید. اگر نه، تیم طراحی و توسعه ما می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا سایتی بسازد که این کار را به بهترین نحو انجام دهد.

ارزیابی ساختار طراحی سایت

تیم ما همچنین عناصر طراحی سایت شما را بررسی خواهد کرد.

وجود عناصر اشتباه در صفحه شما می تواند افراد را از پیمایش سایت شما باز دارد. ما وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کنیم تا مطمئن شویم از عناصری استفاده می کنید که تجربه مثبتی را برای مخاطبان شما فراهم می کند.

ما عناصر متعددی را بررسی خواهیم کرد، از دکمه‌های فراخوان تا تصاویر سایت شما. تیم ما سایت شما را بررسی می‌کند تا مطمئن شود از عناصر در بهترین مکان‌ها برای آموزش کاربران، ایجاد تعامل و تشویق به تبدیل بازدید کننده به مشتری وفادار، استفاده می‌کنید.

علاوه بر این، ساختار سایت شما را بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که هم برای موبایل و هم دسکتاپ کاربر پسند هستند.

با توجه به اینکه افراد زیادی از دستگاه های تلفن همراه برای یافتن نیازهای خود استفاده می کنند، ساختار و طراحی وب سایت شما باید به درستی برای کاربران تلفن همراه نمایش داده شوند.

شما می خواهید مخاطبان شما تجربه مثبتی در سایت شما داشته باشند، بنابراین تجزیه و تحلیل عناصر طراحی به شما کمک می کند تا یک وب سایت عالی برای کاربران ایجاد کنید.

آنالیز سایت و هاست

آنالیز سایت و بهینه سازی سرعت صفحه

یکی از مهم ترین عوامل برای بهبود وب سایت شما، تجزیه و تحلیل سرعت صفحه شماست. کاربران از منتظر ماندن برای صفحات با بارگذاری آهسته متنفرند. اگر بارگذاری صفحه شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، پنجاه و سه درصد از کاربران صفحه شما را رها می‌کنند.

مخاطب شما می خواهد به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کند.

53 درصد از کاربران صفحه شما را اگر بیش از 3 ثانیه طول بکشد، صفحه شما را رها می کنند

اگر بارگذاری سایت شما بیش از حد طول بکشد، بازدیدکنندگان سایت شما که می توانند تبدیل به مشتریان دائمی خدمات و محصولات شما شوند، آن را رها می کنند و به جای آن از سایت رقیب بازدید می کنند.

برای جلوگیری از از دست دادن مشتریان جدید کسب و کار خود، باید زمان بارگذاری سایت خود را بهبود بخشید. تیم ما در بیت آبی در تجزیه و تحلیل عملکرد فعلی سایت شما و به روز رسانی وب سایت شما برای بهبود زمان بارگذاری آن مهارت دارد.

تجزیه و تحلیل وبسایت

بهینه سازی موتور جستجو (SEO).

سئو بخش مهمی از کسب و کار شما است. یک استراتژی سئو قوی به کسب و کار شما کمک می کند در نتایج جستجوی مرتبط ظاهر شود و ترافیک واجد شرایط بیشتری را به صفحه شما هدایت کند. در بیت آبی، استراتژی سئو فعلی شما را بررسی می‌کنیم تا ببینیم کجا می‌توانید پیشرفت کنید.

برای کسانی که به دنبال جزئیات و راهنمایی‌ های بیشتر هستند، ما خدمات بررسی کامل سئو را ارائه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تا متوجه شوید که سایت شما در حال حاضر در مورد رعایت فاکتورهای سئو در کجا قرار دارد و چگونه می‌توانید آن را بهبود بخشید.

ما گزارش مفصلی در مورد نقاط قوت و ضعف وب سایت شما و زمینه های بهبود ارائه خواهیم کرد.

تیم ما عوامل سئو درون صفحه و خارج از صفحه را شناسایی می‌کند که بر رتبه‌بندی جستجوی شما تأثیر می‌گذارد. این گزارش جامع کل استراتژی شما را بررسی می کند و به شما کمک می کند تا برنامه ای برای بهبود کمپین سئوی خود بسازید.

هنگامی که یک آنالیز سایت و آنالیز سئو از ما دریافت می کنید، ما به دنبال موارد زیر خواهیم بود:

  • لینک های خراب در سایت
  • مشکلات ساختاری و قالب
  • خطاهای خزنده گوگل
  • مشکلات کدنویسی
  • بهینه سازی تصویر
  • ساختار پیوند داخلی
  • زمان بارگذاری سایت
  • بهینه سازی تگ ها
  • و …

اینها فقط چند جنبه است که ما برای اطمینان از اینکه وب سایت شما بهترین نسخه ممکن برای کسب و کار شما است تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

با همکاری با بیت آبی برای خدمات تجزیه و تحلیل وب سایت خود، گزارش جامعی از جزئیات استراتژی سئو فعلی خود و نحوه بهبود آن دریافت خواهید کرد. اگر به‌دنبال مدیریت حرفه‌ای سئوی وب سایت خود هستید، ما در کنار شما خواهیم بود.

بررسی محتوا

استراتژی بازاریابی محتوای شما ترافیک ارزشمندی را به صفحه شما هدایت می کند.

اگر استراتژی بازاریابی محتوای قوی ندارید، فرصتی را برای رشد آنلاین وب سایت خود و بخشیدن آن به رقبای خود از دست می دهید.

در بیت آبی، تیم کارشناسان ما محتوای فعلی شما را تجزیه و تحلیل می‌کنند. با استفاده از تخصص مجموعه بیت آبی برای شما بررسی می کنیم که کجا می‌توانید بهبودهایی ایجاد کنید تا نتایج بهتری از محتوای خود بگیرید.

تیم ما صفحات شما را تجزیه و تحلیل خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که محتوایی را ایجاد می کنید که با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. ما اطمینان می‌دهیم که محتوای ارزشمندی ایجاد می‌کنید که مخاطبانتان را درگیر می‌کند و آنها را به کسب‌ و کارتان علاقه‌مند می‌کند.

ما می توانیم تمام محتوای شما را تجزیه و تحلیل کنیم تا از عاری بودن آن از انواع مشکلات اطمینان حاصل کنیم. تیم ما به شما کمک می کند تا مطالبی را که نیاز به به روز رسانی یا اطلاعات بیشتر در مورد آن دارد بازنویسی کنید.

آنالیز سایت و هاست

آنالیز سایت برای بررسی محتوا

اگر متوجه شدید که محتوای شما در گوگل ایندکس نمی شود، ترافیکی ایجاد نمی‌کند یا درآمد را افزایش نمی‌دهد، خدمات به‌ روز رسانی محتوای ما به شما کمک می‌کند محتوایتان را بهبود ببخشید تا نتایج بهتری کسب کنید. ما به شما کمک می کنیم محتوایی بسازید که به روز، کاربر پسند و با طراحی وساختار استاندارد باشد.

علاوه بر این، ما به شما کمک خواهیم کرد تا یک استراتژی برای محتوای آینده خود ایجاد کنید. ما به شما کمک می کنیم محتوایی را توسعه دهید، بنویسید، و منتشر کنید که مخاطبان شما را درگیر کند و آنها را وادار کند تا کسب و کار شما را بررسی کنند.

تیم کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا تشخیص دهید که آیا سایت شما می تواند از محتوای جدید بهره مند شود یا خیر. ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا نقاط ضعف محتوایتان را مشخص کنید، بنابراین می‌توانید محتوای بیشتری برای رفع این نیازها ایجاد کنید.

وقتی روی یک برنامه بازاریابی محتوا از بیت آبی سرمایه‌گذاری می‌کنید، یک متخصص بازاریابی محتوای اختصاصی همراه شما می شود تا به شما در ایجاد محتوای ارزشمند برای کسب‌ و کارتان کمک کند.

با سرمایه گذاری در خدمات تجزیه و تحلیل وب سایت از بیت آبی، ما به شما کمک می کنیم استراتژی محتوایی ایجاد کنید که برای کسب و کار شما بهتر عمل کند.

خدمات تجزیه و تحلیل و تست UX

تجربه کاربری (UX) یکی از مهم‌ترین عوامل در سایت شما است. اگر می خواهید بازدید کنندگان را برای مدت طولانی تری در صفحه خود نگه دارید، باید تجربه کاربری مثبتی را برای مخاطبان خود فراهم کنید.

تیم ما در بیت آبی به شما کمک می کند تا UX فعلی خود را تجزیه و تحلیل و آزمایش کنید تا ببینید آیا وب سایت شما برای کاربران مناسب است یا خیر. ما به شما کمک می‌کنیم طرح‌ بندی، ویژگی‌ ها و طراحی سایت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهترین تجربه ممکن را برای مخاطبان شما فراهم می‌کند.

ما قابلیت استفاده فعلی وب سایت شما را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. خدمات ما برای کسب و کار شما عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل بازدیدکنندگان وب سایت
  • تجزیه و تحلیل ساختار وب سایت
  • گزارش زمان بارگذاری صفحه
  • گزارش نرخ زمان ماندگاری بازدید کننده

اینها تنها تعدادی از خدماتی هستند که می توانید هنگام سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل UX برای کسب و کار خود انتظار داشته باشید. این سرویس تجزیه و تحلیل وب سایت برای کمک به شما برای داشتن دیدی جامع از وب سایت خود و درک اینکه چگونه می توانید آن را برای ایجاد تجربه کاربری بهتر بهبود بخشید، عالی است.

آنالیز سایت و هاست

چرا آنالیز سایت برای استراتژی بازاریابی آنلاین من مهم است؟

بیایید به سه دلیل نگاه کنیم که چرا باید سایت خود را به طور منظم تجزیه و تحلیل کنید.

1. آنالیز سایت به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید

آنالیز سایت شما به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید. ضروری است که وب سایتی ایجاد کنید که برای مخاطبان شما کار کند.

وقتی وب سایت خود را تجزیه و تحلیل می کنید، می توانید ببینید که آیا در جذب مخاطبان و ماندن آنها در صفحه موفق عمل کرده اید یا خیر. شما متوجه خواهید شد که کدام بخش از سایت شما برای مخاطبان جذاب است و کجا می توانید وب سایت خود را برای افزایش تعامل بهتر کاربر بهبود بخشید.

انجام آنالیز سایت به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بشناسید.

با آنالیز سایت خود می توانید اطلاعات زیر را از کاربران وب سایت خود کسب کنید:

  • سن
  • جنسیت
  • موقعیت جغرافیایی
  • نیازها
  • سرگرمی ها
  • عادات خرید

با استفاده از آنالیز سایت خود، می توانید اطلاعات بهتری بسازید و وب سایت خود را طوری تطبیق دهید که برای افرادی که از آن بازدید می کنند جذابیت بیشتری داشته باشد.

2. آنالیز سایت به شما کمک می کند محتوای بهتری ایجاد کنید

محتوا بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی کسب و کار شما است.

آنالیز سایت به شما کمک می کند محتوای بهتری ایجاد کنید، که به شما امکان می دهد ترافیک با ارزش بیشتری را به صفحه خود هدایت کنید.

وقتی محتوای خود را تجزیه و تحلیل می کنید، خواهید دید که کدام بخش از محتوا بیشترین بازدید را دارد. همچنین خواهید دید که مخاطبان شما بیشتر زمان خود را روی چه محتوایی صرف می کنند.

این فرآیند به شما کمک می‌کند بفهمید کدام نوع محتوا بیشترین تعامل را به دست می‌آورد، بنابراین می‌توانید محتوایی مشابه بیشتری ایجاد کنید. این به شما کمک می‌کند بدانید که کدام موضوعات بیشتر مخاطبانتان را درگیر می‌کنند، بنابراین می‌توانید موارد بیشتری را که مشابه این موضوعات محبوب هستند پوشش دهید.

خدمات آنالیز سایت همچنین برای کمک به شما برای اینکه ببینید کدام قسمت از محتوا نتایج مورد نظر شما را ایجاد نمی کند، ارزشمند هستند. ممکن است متوجه شوید که برخی از مطالب برای افزایش تعامل با مخاطبان خود نیاز به بازنگری دارند.

خدمات آنالیز سایت به شما کمک می کند تا استراتژی محتوای فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید تا محتوای جذاب و هیجان انگیز تری برای مخاطبان خود ایجاد کنید. محتوای جذاب تر، نتایج بیشتری را برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت، از ترافیک بیشتر گرفته تا فروش بیشتر.

3. آنالیز سایت به بهبود کلمات کلیدی شما کمک می کند

هنگامی که در خدمات آنالیز سایت سرمایه گذاری می کنید، به بهبود دید جستجوی خود کمک خواهید کرد. دیده شدن در موتورهای جستجو بخش مهمی از کمک به رشد کسب و کار شما و به دست آوردن مشتریان جدید است.

جستجو نقش اصلی را در تهیه، تحقیق و خرید دارد. اگر می‌خواهید دید کسب‌ و کارتان را در نتایج جستجو افزایش دهید، خدمات آنالیز سایت به شرکت شما بینشی در مورد اینکه چگونه می‌توانید رتبه‌ بندی جستجوی خود را بهبود ببخشید، ارائه می‌کند.

اگر سایت خود را بهینه نکنید، مردم برند شما را پیدا نخواهند کرد.

خدمات آنالیز سایت به شما کمک می کند تا روی ایجاد یک وب سایت بهتر برای شرکت خود تمرکز کنید. طراحی سایت خود را بهبود می‌بخشید و نسخه‌های مناسب‌تری برای SEO در صفحات خود ایجاد می‌کنید. این فرآیند به شما امکان می دهد تا صفحات خود را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو بهینه کنید.

با سرمایه گذاری در خدمات آنالیز سایت، به بهبود رتبه وب سایت خود کمک می کنید و ترافیک ارزشمندتری را به صفحه خود هدایت می کنید. این یک راه عالی برای ترویج تجارت شما برای ادامه رشد آنلاین است.

آنالیز سایت و هاست

فعالیتهای بیت آبی برای آنالیز سایت و هاست

عوامل متعددی برای ایجاد یک سایت تاثیر گذار که نتایج ارزشمندی را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد، انجام می شود. با سرمایه گذاری در خدمات آنالیز سایت، به بهبود سایت خود برای مخاطبان خود کمک می کنید و نتایج بهتری را برای کسب و کار خود به ارمغان می آورید.

در بیت آبی، ما می دانیم که چگونه وب سایت هایی ایجاد کنیم که نتایج بهتری را به ارمغان بیاورند. شما می توانید برای بهینه سازی سایت خود برای عملکرد بهتر برای مخاطبان خود روی تخصص ما در مجموعه بیت آبی ما حساب کنید.

از خدماتی که ما در زمینه آنالیز سایت به مشتریان ارائه می دهیم می توان به آنالیز کامل سایت و هاست برای یافتن مشکلات و نواقص اشاره کرد. از این مجموعه ایرادات می توان به ایرادات ساختاری و کدنویسی، کندی سرعت سایت، امنیت پایین، سئو ضعیف و … اشاره کرد.

اگر در بخش تجارت آنلاین سرمایه گذاری کرده اید سعی کنید به صورت دوره ای و فصلی وب سایت خود را توسط متخصصان مجموعه بیت آبی آنالیز و بررسی نمایید.