طراحی سایت وردپرس

وردپرس چیست؟

کسب نتایج عالی با طراحی سایت وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که بیش از 38 درصد از وب را در اختیار دارد، این بدان معناست که تقریباً از هر 3 وب سایت 1 سایت به خدمات وردپرس اعتماد دارد. اگر با این سیستم مدیریت محتوا کار کنید، متوجه می‌شوید که این پلتفرم فوق‌العاده کاربرپسند و قابل درک است.

چشم انداز تیم اصلی توسعه وردپرس ایجاد فضای دیجیتالی بود که کاربران بتوانند داستان ها و مطالب خود را آزادانه به اشتراک بگذارند. تیم اطمینان داد که کاربران می توانند:

  • از نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید.
  • کد وردپرس را هر طور که لازم است گسترش دهید یا تغییر دهید.
  • از کد برای مقاصد تجاری بدون هزینه مجوز استفاده کنید.

طراحی سایت وردپرس

بنابراین، وردپرس دقیقا چیست و امروز وردپرس برای چه چیزی استفاده می شود؟

وردپرس یک نرم افزار منبع باز و سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که قدرت های زیر را دارد:

  • طراحی سایت ها
  • طراحی سایت های سازمانی
  • طراحی وبلاگ ها
  • طراحی برنامه های کاربردی
  • طراحی پورتال های پیچیده
  • و هر چیزی که بتوانید تصور کنید

در وردپرس، قالب ها ظاهر و احساس وب سایت شما را تعیین می کنند در حالی که افزونه ها قابلیت هایی مانند افزودن فرم تماس یا نصب ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را اضافه می کنند. به طور کلی، یک طراح سایت وردپرس بر روی نام تجاری و عناصر بصری شما تمرکز می کند در حالی که یک توسعه دهنده وب وردپرس با کد سروکار دارد.

امکانات یک سایت وردپرس بی پایان است، اما شما به یک تیم طراحی و توسعه وردپرس حرفه ای نیاز دارید تا بتواند به بهترین نحو به شما کمک کند.

چرا کسب و کار شما باید از طراحی سایت وردپرس استفاده کند؟

برای فروش و درآمد بیشتر، کسب و کار شما نیاز به حضور قدرتمند در فضای آنلاین دارد. طراحی سایت شما باید چشم نواز باشد و تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان بالقوه شما را به نمایش بگذارد. باید در عین زیبایی، ساده و سبک باشد و سرعت لودینگ بالایی داشته باشد.

از دید یک متخصص وردپرس، هر چیزی که سایت کسب و کار شما باید داشته باشد کاملاً امکان پذیر است و به راحتی با خدمات طراحی سایت وردپرس توسعه می یابد.

برای یک وب سایت با عملکرد برتر، به توسعه وردپرس نیاز دارید. در اینجا دلایل آن ذکر شده است:

انعطاف پذیری طراحی سایت وردپرس

در دست یک متخصص وردپرس، شما یک پلت فرم وب کاملاً قابل تنظیم دارید که ابزاری ایده آل برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایتی است. با طراحی سایت وردپرسی، سایت تجاری، وبلاگ یا فروشگاه تجارت الکترونیک کسب و کار خود را به روشی که می خواهید به نمایش بگذارید.

بیش از 5000 قالب رایگان وردپرس وجود دارد که نحوه طراحی یک وب سایت وردپرسی را به روش صحیح و متفاوت طراحی می‌کند و یک توسعه‌ دهنده وردپرس می‌تواند یکی از آن‌ها را منحصر به فرد برای شما بسازد.

طراحی سایت وردپرس

سیستم مدیریت محتوا با کاربری آسان

مدیریت سایت شما نباید پیچیده باشد. تیم اصلی توسعه وردپرس به طور خاص این پلتفرم را برای پاسخگویی به مخاطبان غیر فنی طراحی کرده است. CMS وردپرس به قدری قابل درک است که می تواند به هر کسی احساس یک توسعه دهنده وب وردپرس را بدهد.

تنها چیزی که لازم است وارد شدن به داشبورد مدیریت وردپرس، اضافه کردن یا به روز رسانی محتوای وب و مشاهده تغییرات بلافاصله پس از ذخیره صفحه است.

افزونه های قدرتمند وردپرس

وردپرس به عنوان یک ویرایشگر بصری ساده شناخته می شود، اما میزان توانایی های طراحی وب وردپرس آن قدرت زیادی دارد. با افزونه‌ها، می‌توانید فرم‌ های سفارشی، اسلایدرهای زیبا و دیگر عناصر چشم‌ نواز را به سایت خود اضافه کنید. علاوه بر آن، ابزارهای تحلیلی قدرتمند و سئو وردپرس کار با آن را بسیار ساده و کاربردی کرده است.

سئو قدرتمند سیستم مدیریت محتوا وردپرس

علاوه بر افزونه های عالی سئو وردپرس، این پلت فرم به گونه ای طراحی شده است که بهینه سازی سایت شما را تا حد امکان آسان کند. شما به راحتی می توانید کلمات کلیدی خود را در پیوندها و صفحات سایت خود بگنجانید، تگ های متا را در همه پست ها اضافه کنید و تصاویر خود را با متن جایگزین بهینه سازی کنید.

مهم تر از همه، قالب ها و افزونه های وردپرس به ارائه تجربه کاربری عالی که از نظر گوگل بسیار مهم است، شناخته شده است.

کارشناسان وردپرس بیت آبی سایت کسب و کار شما را مجهز می کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشد، ترافیک بیشتری جذب کند و در نهایت مشتریان بیشتری برای کسب و کار شما فراهم کند. در مقایسه با کدنویسی اختصاصی، کار با یک شرکت طراحی سایت وردپرس به شما این امکان را می دهد که از مزایای یک سایت بهینه شده سریعتر و با کسری از بودجه خود بهره ببرید.

شرکت طراحی سایت بیت آبی، خدمات طراحی سایت وردپرس را با تمرکز بر افزایش تجربه کاربری (UX) ارائه می دهد، برای کسب نتایج عالی در موتورهای جستجو و برای رونق کسب و کار شما. همین امروز با ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

وردپرس

خدمات طراحی سایت وردپرس

با یک سایت حرفه ای با عملکرد برتر، مشتریان بیشتری را جذب کنید

طراحی و توسعه حرفه ای وردپرس

سالها تجربه ما در طراحی و توسعه حرفه ای وردپرس ما را قادر می سازد تا وب سایتی را ارائه دهیم که نتایج سود آوری برای کسب و کار شما ایجاد کند. یک طراح اختصاصی وردپرس، قالب مناسب سئو را برای شما پیدا می‌کند و یک توسعه‌ دهنده وردپرس کدها را مطابق با نظریات شما تغییر دهد. مجموعه بیت آبی سایت شما را با طراحی و عملکرد فوق العاده طراحی می کند.

پشتیبانی سایت وردپرس

ما می دانیم که چگونه یک سایت وردپرسی طراحی کنیم که 100 درصد از آن راضی باشید. پلت فرم وردپرس بیشتر کارهای سنگین فنی را انجام می دهد و خدمات مدیریت وردپرس ما شکاف ها را پر می کند. برای طراحی سایت وردپرس و کسب نتایج عالی در موتورهای جستجو و پشتیبانی و نگهداری سایت وردپرسی خود به ما اعتماد کنید.

تعمیر و نگهداری وردپرس

خدمات نگهداری وردپرس کاملا ضروری است. وردپرس، مانند هر نرم افزار دیگری، به روز رسانی هایی را برای بهبود عملکرد پلت فرم منتشر می کند و می تواند بر جنبه های سایت شما تأثیر بگذارد. شما به خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس ما نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که سایت شما با اعمال تغییرات پلت فرم به خوبی اجرا می شود. شرکت ما برای محافظت از محتوای وب شما، پشتیبان‌گیری منظم ایجاد می‌کند.

تولید محتوا

اگر از کاربران وردپرس بپرسید «وردپرس برای چه چیزی بیشتر استفاده می‌شود»، به شما درباره ابزارهای انتشار آسانی که عمدتاً به آن‌ها معروف بود، می‌گویند. خدمات مدیریت وردپرس ما شامل به روز رسانی سایت شما با محتوای نوشتاری مانند وبلاگ ها و اطلاعات برای محصولات و خدمات شما است. شرکت طراحی سایت وردپرس ما برند شما را به عنوان یک برند ویژه و متمایز و حرفه ای، با تولید محتوای اختصاصی معرفی می کند.

خدمات وردپرس

تقویت سئو وردپرس

از هر آژانس پیشرو طراحی سایت وردپرس در مورد مزایای این پلت فرم بپرسید، اکثر آنها به نقل از مت کاتس از گوگل می گویند که وردپرس 80 تا 90 درصد از نیازهای سئوی شما را پوشش می دهد.

ساختار اصلی سایت شما سازگار با سئو است و نقش شرکت توسعه وردپرس ما استفاده از ابزارهایی برای تقویت عملکرد سئو وردپرس شما است. ایجاد و نظارت بر استراتژی کلمات کلیدی شما برای خدمات طراحی وب سایت وردپرس ما بسیار مهم است.

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

آیا می خواهید بدانید که چگونه باید یک سایت وردپرس طراحی شود تا به یک ابزار ارزشمند تولید مشتری برای کسب و کار شما تبدیل شوید؟ خدمات وردپرس ما شامل استراتژی‌ های CRO با تمرکز بر به حداقل رساندن مشکلات در هر قسمت از سایت شما و اطمینان از حداکثر قابلیت استفاده آن است.

به شرکت ما اعتماد کنید تا بازدیدکنندگان سایت شما را از طریق یک رابط کاربری بهینه و تجربه بازدید روان به سمت تبدیل شدن به مشتری دائم کسب و کار و خدمات و محصولات شما سوق دهد.

تکنیکال سئو وردپرس

سئو فنی و خدمات طراحی سایت ما دست به دست هم می دهند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما برای موبایل پاسخگو است و زیر ساخت سایت شما را برای کسب نتایج قوی در موتورهای جستجو بهینه می کند.

بخشی از خدمات توسعه وردپرس ما بررسی تگ‌ های صفحه، ساختار های URL، ویژگی‌های alt تصویر و نقشه سایت برای عملکرد برتر جستجو است. منتظر خدمات پشتیبانی اختصاصی وردپرس از کارشناسان فنی سئوی ما باشید.

طراحی سایت سفارشی وردپرس

اگر نیازهای سایت شما بیشتر از چیزی است که قالب های وردپرس موجود ارائه می دهند، شرکت خدمات بیت آبی ما یک قالب سفارشی دوستدار سئو برای شما طراحی می کند. طراح برای درک عملکردی که می‌خواهید به آن دست پیدا کنید با شما کار می‌کند و از افزونه‌های قدرتمند برای تحقق آن استفاده می‌کند و یا حتی یک برنامه‌نویس وب یک افزونه با PHP برای شما به صورت اختصاصی تولید می کند.

هاست وردپرس

قیمت رقابتی طراحی سایت وردپرس ما با خدمات میزبانی سطح بالا آماده شده است. وردپرس آزادی انتخاب ارائه دهنده میزبانی را فراهم می کند و به شرکت طراحی سایت وردپرسی کنترل بیشتری بر سرعت صفحه شما می دهد.

شرکت طراحی سایت وردپرس ما وب‌سایت‌ های وردپرس را میزبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید برای محافظت از داده‌های سایت خود در برابر تهدیدات و ارائه زمان بارگذاری سریع صفحه به ما اعتماد کنید.

تولید محتوای ویدئویی

مجموعه طراحی سایت وردپرس ما متخصص در تولید محتوای ویدیویی است که اطلاعات کلیدی شما را در قالب ویدئو که به راحتی قابل هضم برای کاربران باشد ارائه می دهد.

با کمک شرکت توسعه وردپرس ما، ویدئوهای با کیفیت، توصیفات و نکات برجسته کسب و کار خود را به نمایش می گذارید تا توجه مشتری بالقوه خود را جلب کنید و آنها را درگیر نگه دارید.

تقویت امنیت سایت وردپرسی

به‌ روزرسانی‌ های نرم‌ افزار و افزونه‌های وردپرس می‌توانند به روش‌های مختلفی روی سایت شما تأثیر بگذارند و باید توسط متخصصین وردپرس و طراح سایت انجام شود.

خدمات پشتیبانی وردپرس ما شامل بررسی های منظم برای یافتن هرگونه تهدید و مشکلی است که مانع عملکرد صحیح سایت شما می شود. اگر سایت شما به خطر بیفتد، ما آنالیز و حذف فایل مشکوک و آلوده را برای شما انجام می دهیم و مرتباً اسکن های پیشگیرانه را انجام می دهیم.

پشتیبانی وردپرس

چرا به یک شرکت طراحی سایت وردپرس نیاز دارید؟

با اعتماد به کارشناسان ما از رقبای خود جلوتر باشید

اگر می‌خواهید متمایز شوید و مورد توجه مخاطبان هدف خود قرار بگیرید، بسیار بیشتر از قالب‌های استاندارد و عملکردهای اولیه سایت وردپرسی نیاز دارید. بزرگترین رقیب شما احتمالاً با یک شرکت برتر طراحی سایت وردپرس کار می کند و شما نیز باید این کار را انجام دهید.

در ادامه مزایای استفاده از یک شرکت طراحی سایت وردپرس آورده شده است:

حداکثر بهره وری

یک شرکت طراحی سایت وردپرس سالها تجربه ای دارد که با استفاده از آن می توان به حداکثر نتایج مطلوب رسید، یک طراح سایت وردپرس با تجربه می تواند وب سایت شما را به طور موثر ایجاد یا طراحی مجدد کند و سایت شما را در اسرع وقت راه اندازی کند.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ساخت سریع سایت طراحی شده است و یک شرکت طراحی سایت وردپرس با حداکثر کارایی کار می کند تا سایت شما را سریعا فعال و به نتایج مطلوب برساند.

طراحی سایت وردپرس سفارشی

خدمات ما صرفاً در مورد ایجاد یک وب سایت نیست، بلکه ایجاد بهترین نمایندگی آنلاین برند شما است. یک شرکت طراحی سایت وردپرس مشاوره های منظمی را با تیم شما برنامه ریزی می کند تا نیازهای پروژه شما را به طور کامل درک کند. هدف ارائه سایت ایده آل شماست و داشتن یک تیم طراحی با دانش عمیق از خدمات طراحی سایت وردپرس این امکان را فراهم می کند.

مدیریت و پشتیبانی سایت وردپرس حرفه ای

یک شرکت حرفه ای یک سایت حرفه ای و به دور از مشکلات فنی و ساختاری ایجاد می کند تا مطمئن شود طراحی سایت وردپرس شما انتظارات شما را برآورده می کند.

سپس می توانید با توسعه دهنده وردپرس خود در مورد هر گونه تغییری که می خواهید در وب سایت خود ایجاد کنید بدون خطر مشکلات ناخواسته ارتباط برقرار کنید. کار با یک شرکت حرفه ای به این معنی است که هرگز نباید نگران مشکلات مربوط به سایت خود باشید.

پشتیبانی چند لایه

هر شرکت قابل اعتماد می داند که یک سایت موثر فقط به طراحی  اولیه ختم نمی شود. همچنین سایت باید پایه ای قوی برای سئو، سرعت بارگذاری سریع صفحه و اطمینان از برقراری قوی با مشتریان داشته باشد. این استراتژی ها باید به طور همزمان در ذهن شما باشد و یک شرکت خدمات طراحی سایت وردپرس می تواند آن را برای شما انجام دهد.

ما می دانیم که داشتن یک سایت عالی حیاتی است. سایت شما باید بهترین نماینده آنلاین برند شما در فضای مجازی باشد و به یک ابزار ارزشمند تولید مشتری برای کسب و کار شما تبدیل شود.

فرآیند تخصصی طراحی سایت وردپرس ما

به تیم ما اعتماد کنید تا یک سایت حرفه ای برای برند خود بسازید

اکنون که پاسخ های وردپرس چیست و یا وردپرس برای چه چیزی استفاده می شود و دقیقاً چرا به یک سایت وردپرس نیاز دارید را می دانید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع کنید. کار با یک شرکت توسعه دهنده وردپرس مجموعه بیت آبی بهترین تجربه و نتایج معنادار را به شما ارائه می دهد.

ما موفقیت آنلاین شما را از طریق فرآیند تخصصی و تمرکز شدید مشتری خود به پیش می بریم.

تعمیر سایت وردپرس

فرآیند کارشناسی وردپرس

1. کارشناسان ما توصیه هایی را بر اساس درک کامل از اهداف شما ارائه می دهند.
2. ما محدوده پروژه شما را تعریف می کنیم و تیمی را که سایت شما را طراحی می کنند آماده می کنیم.
3. مدیر پروژه شما خدمات وردپرس را مطابق با نیازهای شما ارائه می دهد.
4. دسترسی مدیریتی و کنترل کامل بر روی سایت خود به دست می آورید.
5. ما در تماس هستیم و خدمات پشتیبانی بی نظیر وردپرس خود را ارائه می دهیم.

برای کسب نتایج عالی برای موفقیت کسب و کارتان و رشد درآمد خود کافیست با متخصصان مجموعه بیت آبی در زمینه های طراحی سایت ، طراحی سایت وردپرس ، پشتیبانی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت و … تماس بگیرید.