به روز رسانی سایت های قدیمی

 

به روز رسانی سایت : همگامی با پیشرفت تکنولوژی که مدام در حال تغییر و بهبود است به طور فزاینده ای چالش برانگیز می شود. اینترنت در حال پیچیده تر شدن است که نرم افزار و فناوری های قدیمی دیگر با آن پیشرفت همخوانی ندارند.

به همین دلیل است که به روز رسانی سایت قدیمی باید در کانون توجه هر کسب و کاری باشد که به دنبال جذب مخاطبان خود و پیشی گرفتن از رقبای خود است. ما می دانیم که وب سایت شما برای رشد کسب و کار شما و ایجاد اعتماد با مشتریان شما طراحی شده است. به همین دلیل است که مجموعه بیت آبی خدمات ارتقاء ، طراحی مجدد و به روز رسانی سایت های قدیمی را ارائه می دهد.

به روز رسانی سایت

به روز رسانی سایت برای سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو، که معمولاً به آن سئو می گویند، به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا افراد بیشتری به دنبال نتایج برتر در موتور جستجو هستند. اگر وب سایت شما در اولین موقعیت ارگانیک در گوگل قرار دارد، وب سایت شما 33 درصد از کل ترافیک ارگانیک آن عبارت جستجو را دریافت می کند.

به همین دلیل است که ارتقاء وب سایت شما برای سئو باید چیزی باشد که باید در نظر بگیرید. این حوزه تخصص تیم ما است. ما به کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ از شرکت‌ های کوچک گرفته تا شرکت‌ های حقوقی بین‌ المللی در به روز رسانی سایت و طراحی مجدد سایت خود و استفاده از سئو برای کمک به رشد کسب‌ و کارشان کمک کرده‌ایم.

به روز رسانی سایت برای تقویت UX یا تجربه کاربر

مشکل در تجربه کاربری یا UX مهم ترین عاملی است که باید در نظر بگیرید که آیا وب سایت شما نیاز به ارتقا دارد یا خیر. اگر وب سایت شما دارای طراحی قدیمی است و ویژگی های آن برای تجربه کاربری یا UX متمرکز نیست، وب سایت شما به شدت نیاز به ارتقا دارد.

46 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت بر اساس تجربه ای که از آن، کسب می کنند به یک شرکت اعتماد می کنند. اگر مشتریان بالقوه یک وب سایت قدیمی و مشکل دار را ببیند، آنها تجربه بدی از کسب و کار شما پیدا می کنند و ممکن است هیچ گاه مشتری کسب و کار شما نشوند.

برخی از رایج‌ترین اشتباهات UX که در وب‌ سایت‌ها انجام می‌شود شامل محتوای نامربوط و طراحی سایت سنگین و پیچیده و نامناسب است. تیم ما بر ایجاد سایت‌ هایی متمرکز است که با آخرین داده‌های تجربه کاربر یا UX به‌روز هستند و ما بر تجربه خود تکیه می‌کنیم تا یک وب‌سایت جذاب ایجاد کنیم که مشتریان شما را برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بازگرداند.

به روز رسانی سایت های فروشگاهی

رقابت در صنعت تجارت الکترونیک طی پنج سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. داشتن یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای برای فروش آنلاین محصولات شما، باید در خط مقدم استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد.

بازاریابی دیجیتال بیت آبی به بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک کوچک و متوسط کمک کرده است تا وب سایت خود را بهبود بخشند. تیم ما توصیه می کند که وب سایت شما با سرعت بالا لود و اجرا شود و تصاویر محصولات با وضوح بالا همراه با توضیحات دقیق و فنی محصول در سایت درج شود.

بسیاری از سایت های فروشگاهی قدیمی متعجب هستند که چرا نمی‌توانند محصولات خود را به قدرت قبل بفروشند و ممکن است به این دلیل باشد که این مؤلفه‌های اصلی را در نظر نمی‌گیرند.

طراحی مجدد سایت

به روز رسانی و طراحی مجدد سایت و بهبود سرعت آن

به ازای هر ثانیه زمان بارگذاری وب سایت شما، ۷ درصد از مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید. ناگفته نماند که گوگل به طور مستقیم اعلام کرده است که سرعت یک عامل رتبه بندی است. اگر سایت شما خیلی کند باشد و وقتی کاربران به سختی وارد سایت شما می شوند و بدتر از آن اگر سایت شما واکنش‌ گرا یا رسپانسیو نباشد، نا امید می‌شوند و سایت شما را ترک خواهند کرد.

ما به شرکت ها کمک می کنیم تا سرعت وب سایت خود را بهبود بخشند. در واقع، برای اکثر شرکت‌ها، چه در زمان تقویت سئو و چه به روز رسانی و تعمیر سایت، اولین مورد در چک لیست ما اطمینان از بهبود زمان بارگذاری وب‌سایت شما است. مهم نیست که وب سایت چقدر جذاب باشد، اگر بارگذاری آن بیش از حد طول بکشد، هیچ کس نمی تواند جذابیت آن را ببیند.

نمونه هایی از خدمات بیت آبی برای به روز رسانی سایت

این لیست کوتاهی از به روز رسانی های وب سایت است که می توانیم برای شما انجام دهیم:

  • افزودن صفحات و مقالات جدید به سایت
  • به روز رسانی محتوای قدیمی سایت
  • افزودن ویژگی هایی مانند گالری ویدئو، گالری تصاویر، انواع اسلاید، فرم تماس و …
  • بهبود ایمنی سایت
  • شناسایی فایل های آلوده و پاکسازی آنها
  • بررسی و رفع عیوب فرم های سایت
  • به روز رسانی و یا طراحی مجدد سایت
  • به روز رسانی دامین یا هاستینگ
  • به روز رسانی کدهای وردپرس
  • سفارشی سازی قالب وردپرس
  • افزودن قالب جدید به وردپرس
  • تهیه نسخه پشتیبان از سایت شما
  • افزودن گواهینامه امنیتی یا SSL
  • و …

تعمیر سایت

طراحی مجدد سایت

تیم ما سایت قدیمی شما را به بهترین نحو باز طراحی می کند، از تصاویر گرافیکی زیبا گرفته تا توسعه معماری سایت که بهترین نمایشگر کسب و کار شماست، همه را با بهترین استراتژی برای تبدیل حداکثری بازدیدکنندگان سایت به مشتریان وفادار شما انجام می دهیم.

کسب و کار خود را نو کنید

اگر سایت شما مثل قبل کیفیت و کارایی لازم را ندارد و به درستی کار نمی کند و ترس از دست دادن درآمد و رونق کسب و کارتان را دارید، زمان طراحی مجدد سایت شما فرا رسیده است.

تخصص ما در زمینه به روز رسانی سایت به کمک و همراهی شما خواهد آمد، و ما به صورت استراتژیک، هم در طراحی و هم در توسعه، برای ایجاد یک عملکرد یکپارچه کار می کنیم. تمام جزئیات برای کسب رضایت و پاسخ مخاطبان هدف شما در نظر گرفته شده است.

اتصال

ما در طراحی مجدد سایت شما، از تمام داده ها و اطلاعات کسب و کار شما استفاده می کنیم تا سایت شما به بهترین نحو اجرا شود. ما نظر های شما را برای بهترین عملکرد سایت در نظر می گیریم و استفاده می کنیم.

هرچه سایت شما در بارگذاری صفحه، سهولت پیمایش، و آسانی عملکرد که کاربر را وادار به ماندن در سایت شما می کند بهتر عمل کند، برای کسب و کار شما بهتر است. ما می دانیم که برای ارتباط با مخاطبان شما چه چیزی لازم است.

به روز رسانی سایت

افزایش اعتبار برند شما با طراحی مجدد سایت

اعتبار برند خود را افزایش دهید و اعتماد کاربران را جذب کنید. امروزه و در عصر حاضر عامل اعتماد مهمتر از همیشه است. کاربران می خواهند بدانند شما کی هستید و چه خدماتی ارائه می دهید.

هر جزئیات طراحی، پیمایش، و عملکرد سایت جدید شما باید الهام بخش اعتماد متقابل باشد و بازدیدکنندگان سایت شما را به مشتری دائم تبدیل کند. در مجموع به روز رسانی سایت می تواند به بهترین نحو ممکن زمینه شکوفایی کسب و کار شما را فراهم کند. کافیست با ما تماس بگیرید.