سئو و بهینه سازی سایت

نیاز به خدمات سئو و بهینه سازی سایت دارید؟

شما می دانید به چه چیزی نیاز دارید اما نمی دانید چگونه آن را بدست آورید. متخصصان سئو ما این را بارها و بارها از مشتریان خود می شنوند.

احتمالاً به چند دلیل زیر اینجا هستید:

  • وب سایت شما در موتورهای جستجو یافت نمی شود.
  • اخیراً ترافیک وب سایت شما کاهش یافته است و دلیل آن را نمی دانید.
  • ناگهان حجم تماس های دریافتی شما کاهش یافته است.
  • در حال راه‌اندازی یک وب‌ سایت جدید هستید و می‌خواهید به سرعت تجارت جدیدی را گسترش دهید.

سئو و بهینه سازی سایت

شرکت سئو و بهینه سازی سایت

اگر هر یک از این چهار نکته بالا زنگ خطر را برای کسب و کار شما به صدا درآورد، مطمئن باشید که به شرکت سئو مناسبی رسیده اید. دلیلی وجود دارد که بیت آبی در حال حاضر به ده ها مشتری خود خدمات سئو ارائه می دهد و راه حل های بهینه سازی برای پاسخ به الگوریتم همیشه در حال تغییر Google ارائه می دهد.

ارائه راه حل های سئو برای حل مشکلات شما

اشتیاق ما رشد کسب و کار آنلاین شماست. برای بیش از 12 سال، ما راه‌ حل‌های سئو را برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند حضور آنلاین خود را گسترش دهند و درآمدشان را افزایش دهند، ارائه می‌کنیم. تکنیک ها و شیوه های سئو آزموده شده و واقعی ما منجر به موفقیت بسیاری برای مشتریان شده است.

آیا در صفحه اول صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی که با تجارت یا برند شما مطابقت دارند، هستید؟ اگر اینطور نیست، شما مشتریان ارزشمند را از دست می دهید.

بهینه سازی موتورهای جستجو یک مد نیست و اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، سئو، دیگر گزینه ای نیست که به سادگی به آن فکر نکنید. سئو بخشی ضروری از هر برنامه ای برای بازاریابی محصولات یا خدمات و کسب درآمد عالی از اینترنت است.

رتبه بندی جستجوی خود را افزایش دهید و بیشتر به صورت آنلاین با رقبای خود رقابت کنید.

خدمات سئوی بیت آبی :

تحقیق و استراتژی کلمات کلیدی در سئو و بهینه سازی سایت

بیت آبی یک شرکت فعال در حوزه طراحی سایت و سئو و پشتیبانی سایت است که جایگاه شما را درک می کند و می تواند رتبه شما را برای عبارات جستجوی خاص افزایش دهد.

متخصصین سئوی بیت آبی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار و فعالیت شرکت شما را بررسی می کند. تیم ما بر اساس زمینه فعالیت شرکت شما لیستی از کلمات کلیدی را تهیه و آماده می کند که بیشترین مطابقت را با کسب و کار شما دارد.

لینک بیلدینگ در سئو و بهینه سازی سایت

بک لینک ها جز بزرگی از رتبه بندی بالا در نتایج جستجو گوگل هستند، اما نه هر لینکی! به همین دلیل است که باید با یک تیم سئو مانند بیت آبی که دارای یک تیم حرفه ای است و با بسیاری از وب سایت های با کیفیت بالا و مرتبط ارتباط دارد، همراه شوید.

سئو و بهینه سازی سایت

تکنیکال سئو

رتبه‌بندی می‌تواند با بهینه‌سازی در طراحی سایت شما، مانند بهبود سرعت صفحه، بهبود یابد. با رفع این خطاها، کار موتورهای جستجو هنگام بررسی وب سایت شما آسان تر می شود و امتیاز بیشتری کسب می کنید.

هنگامی که با طراحی استاندارد و کدنویسی و طراحی سایت بهینه موتورهای جستجو را خوشحال می کنید، رتبه بسایت شما در گوگل می تواند شما را خوشحال تر کند!

لوکال سئو

آمار نشان می دهد که 64 درصد از مشتریان، مشاغل محلی را به صورت آنلاین جستجو می کنند. رتبه بندی سئوی محلی یا لوکال سئو شرکت خود را با بهینه سازی کسب و کار گوگل  بهبود بخشید و مشتریان با پتانسیل بالا را جذب کنید.

ما وب سایت شما را در گوگل بهینه می کنیم و شهرت آنلاین کسب و کار شما را مدیریت می کنیم تا دنبال کنندگان محلی شما را افزایش دهیم.

سئو داخلی

قدرت آنلاین خود را افزایش دهید و ترافیک با کیفیت بالا به دست آورید. در بیت آبی، ما اطمینان می‌دهیم که خدمات سئوی ما با بهترین روش‌های موتورهای جستجو برای افزایش قابلیت اعتماد سایت شما هماهنگ است. کارشناسان سئو ما محتوای منحصر به فرد و با ارزش را منتشر می کنند، سرفصل ها و برچسب های سایت شما را بهینه می کنند و از تصاویر بهینه با رعایت استانداردهای سئو استفاده می کنند.

سئو خارجی

بهینه سازی خارجی در ایجاد اعتبار برند و افزایش قرار گیری در معرض آنلاین کسب و کار بسیار مهم است. با بیت آبی همراه شوید تا بتوانیم در این مسیر به شما کمک کنیم. ما از بازاریابی رسانه های اجتماعی، لینک سازی و بازاریابی تأثیرگذار برای ایجاد پیوندهای واجد شرایط و رتبه بندی مثبت استفاده می کنیم.

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

به مشتریان خود یک تجربه خرید راحت 24 ساعته و 7 روز هفته را ارائه دهید و درصد ورود مشتریان جدید خود را افزایش دهید. ما کمپین‌های بازاریابی ایمیلی هدفمند را راه‌اندازی می‌کنیم و سایت شما را برای جستجوی تلفن همراه بهینه‌سازی می‌کنیم تا تجربه‌های شخصی سازی شده برند را ایجاد کنیم.

با سئوی وب سایت فروشگاهی بیت آبی به راحتی فروش خود را افزایش داده و درآمد خود را بالا ببرید. همچنین تیم بیت آبی آماده بهینه سازی فروشگاه آنلاین ووکامرس وب سایت فروشگاهی وردپرس شما با بالاترین کیفیت می باشد.

سئو و بهینه سازی سایت

تولید محتوا

یکی دیگر از خدمات ممتاز بیت آبی تولید محتوا استاندارد و سئو شده می باشد. که محتوای مناسب بر اساس سئو را برای سایت شما تولید می‌کنند که تاثیر شگرفی بر رونق کسب و کار و بالا بردن رتبه وب سایت شما در موتور جستجوی گوگل دارد.

موتورهای جستجو وب سایتی را می پسندند که محتوای جدید را به طور منظم اضافه کند. بیت آبی را برای تولید محتوای با کیفیت و استاندارد و تاثیرگذار بر کیفیت سئو وب سایت کسب و کارتان انتخاب کنید.

چرا خدمات سئوی بیت آبی بهتر از بقیه شرکتها است؟ راه حل های سئو ما کار می کنند: ما بارها و بارها آن را ثابت کرده ایم.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت که می توانید از بیت آبی انتظار داشته باشید

بیت آبی به عنوان یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، مجموعه ای جامع از خدمات حرفه ای بهینه سازی موتورهای جستجو را ارائه می دهد. تا کسب و کار شما را در موتورهای جستجو بیش از پیش درخشان و قابل اعتماد کند.

استراتژی سئوی سفارشی: ما خدمات سئوی خود را متناسب با نیازهای شما سفارشی می کنیم. ما از تاکتیک هایی استفاده می کنیم که بیشترین تأثیر را برای تجارت منحصر به فرد شما می گذارد.

سئوی جامع داخلی: تگ های عنوان، توضیحات متا، تگ های alt، پیوند داخلی و غیره.

تحقیق کامل کلمات کلیدی و تحلیل بازار.

تولید محتوا با کیفیت بالا برای تازه نگه داشتن محتوای سایت و تشویق ترافیک برگشتی.

ارزیابی عمیق کسب و کار شما در مقایسه با رقبا.

ایجاد بک لینک دقیق: به شیوه های دقیق و حرفه ای، در دامنه های متنوع با اعتبار دامنه بالا.

تاکتیک‌های سئو ارگانیک برای نتایج بلندمدت همراه با تبلیغات پولی نشر گوگل ادز برای کسب نتایج سریع.

پیوند مقالات در رسانه های اجتماعی، سایت های معتبر و قدیمی و رسانه های خبری.

آنالیز گوگل و سایر نرم افزارهای ردیابی داده برای استفاده از روندها، ترافیک و موارد دیگر.

سئو و بهینه سازی سایت

روش های مجموعه بیت آبی

اولین قدم شما به سوی موفقیت دیجیتال با سئو و بهینه سازی سایت

چشم انداز جستجو در بین افراد جامعه به طور مداوم در حال تغییر است. برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو، باید روی خدمات سئوی مناسب متناسب با نیازها، خواسته ها و مشتریان هدف کسب و کارتان سرمایه گذاری کنید.

تنها تکیه بر تاکتیک‌های قدیمی سئو برای حفظ حضور آنلاین قوی کافی نیست. شما باید یک شرکت سئو قابل اعتماد پیدا کنید که بتواند فاکتورهای بازاریابی دیجیتال شما را ارتقا دهد.

شرکت بازاریابی اینترنتی بیت آبی یک شرکت سئو مشتری محور است. کارشناسان سئو ما از نزدیک با مشتریانمان همکاری می کنند تا استراتژی های سئو شخصی سازی شده ای را ایجاد کنند که سودآوری بلندمدت را به همراه دارد.

با استفاده از یک روش اثبات شده، کارآمد و موثر، ما قادر به ایجاد نتایج با کیفیت بالا و قابل اندازه گیری هستیم.

شرکت سئوی ما از روشی به نام «سئوی چابک» استفاده می‌کند که به ما اجازه می‌دهد یک چارچوب کمپین قوی بسازیم که ارزشی برای کسب‌وکار شما فراهم کند. رویکرد سئو چابک بیت آبی بر اساس فرآیندهای زیر ساخته شده است:

1. کشف کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما

ما به عنوان شرکت بهینه سازی سایت شما، برای درک نیازها، خواسته ها و انتظارات کسب و کار شما وقت صرف می کنیم. در طول مرحله کشف کلمات کلیدی، ما کاملا به شما در ارتباط بوده و بررسی اولیه سایت را انجام می دهیم.

پس از آن، شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) شما را شناسایی می‌کنیم، مسیر فعالیت شما را تعیین می‌کنیم و تحقیقات حرفه ای برای شناسایی کلمات کلیدی انجام می‌دهیم. انجام این کار به ما امکان می دهد تا دانش عمیقی از فرآیندهای شرکت شما، هدف سایت و اهداف آن کسب کنیم.

کلمات کلیدی سئو

2. تجزیه و تحلیل رقبا

مرحله بعدی تجزیه و تحلیل است که معیارهای رقابتی، ممیزی عمیق سایت، بررسی تجزیه و تحلیل سایت و ارزیابی ریسک را پوشش می دهد. در این مرحله، تمام داده‌های کسب و کار شما را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا عواملی را که بر حضور دیجیتالی شما تأثیر می‌گذارند، تعیین کنیم.

ما به الگوهای سابقه ترافیک سایت شما، مسائل فنی، استراتژی‌ های بک لینک رقبا و تاکتیک‌های ساخت لینک نگاه می‌کنیم. ما از نتایج تجزیه و تحلیل برای تدوین بهترین رویکرد برای سئوی شما استفاده می کنیم.

3. استراتژی سئو و بهینه سازی سایت

هنگامی که شکاف ها و فرصت های بازاریابی شما را شناسایی کردیم، کارشناسان سئو ما یک برنامه بازاریابی آنلاین استراتژیک ایجاد می کنند. این شامل اهداف کسب و کار شما، نتایج مورد انتظار برای هر بخش فعالیت و زمان تخمینی تکمیل است.

در ماه اول، شرکت سئوی ما مهم ترین جنبه های سئوی شما را در اولویت قرار می دهد. این موضوع برای اطمینان از اینکه تمام تلاش های سئو ما نتایج فوری و هدفمند را ارائه می دهد.

4. شروع کار سئو و بهینه سازی سایت

در این مرحله ما شروع به اجرای کار می کنیم. ما صفحات وب و پست های وبلاگ شما را با کلمات کلیدی با کارایی بالا بهینه می کنیم، ساختار سایت شما را بهبود می بخشیم و لیست های کسب و کار شما را مدیریت می کنیم.

شرکت سئو و بهینه سازی بیت آبی همچنین از یک استراتژی چند کاناله برای بهبود نتایج کلی سئوی شما استفاده می کند. ما کمپین های مدیریت رسانه های اجتماعی را اجرا می کنیم و از بک لینک های قدرتمند برای توسعه سئو وب سایت شما استفاده می کنیم.

5. آنالیز نتایج سئو و بهینه سازی سایت

از لحظه ای که شرکت سئوی ما کار خود را بر روی وب سایت شما شروع می کند، یک سیستم ردیابی راه اندازی می کنیم که به ما امکان می دهد پیشرفت آنلاین شما را رصد کنیم و تأثیر کمپین سئوی شما را بررسی کنیم.

ما رتبه بندی کلمات کلیدی شما را نظارت و تجزیه و تحلیل می کنیم. کارشناسان سئو ما همچنین ترافیک ارگانیک، نرخ پرش، نرخ تبدیل، سئو محلی و نرخ کلیک شما را بررسی می کنند. بر اساس گزارش ها و آنالیزهای انجام شده می توانیم بهترین مسیر پیشرفت را برای شما فراهم کنیم.

6. گزارش های ماهانه

تیم سئو بیت آبی مشاوره های منظم و گزارش های ماهانه را با مدیران پروژه شما برنامه ریزی می کند تا شما را از پیشرفت کمپین خود به روز نگه دارد. در طول زمان اجرا، ما یک گزارش جامع ارائه می دهیم که یک نمای کلی از عملکرد سایت شما ارائه می دهد.

این گزارش ها شامل ترافیک کلی و رتبه بندی سایت شما می شود. هر ماه، ما یک نقشه راه 90 روزه جدید ایجاد می کنیم، بنابراین شما دقیقاً می دانید که کمپین شما چگونه کار می کند و انتظار چه چیزی را دارید.

7. به روز رسانی روش های سئو و بهینه سازی سایت

به‌عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم سئو، ما به طور مداوم استراتژی‌ های بهینه‌ سازی خود را بر اساس آخرین به‌ روزرسانی‌های الگوریتم گوگل و روندهای بازار تنظیم می‌کنیم. موتورهای جستجو به صورت پویا در حال تغییر هستند و تقاضاهای این صنعت نیز به طور مداوم در حال تغییر هستند.

به این ترتیب، ما یک رویکرد پیشگیرانه برای اطمینان از اینکه وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه بالایی دارد، اتخاذ می کنیم. به تیم سئوی ما اعتماد کنید تا تنظیمات لازم را انجام دهد و شما را همیشه از پیشرفت کمپین خود مطلع کند.

در بیت آبی، ما خود را متعهد به صداقت و مسئولیت‌ پذیری شخصی در کارمان می‌دانیم. به‌عنوان ارائه‌ دهنده خدمات بازاریابی اینترنتی و بهینه‌سازی موتورهای جستجو به مشتریان، ما دائماً در تلاش برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر، ترافیک بیشتر و بازگشت سرمایه مثبت برای وب‌سایت‌ های مشتریان خود در عین رعایت اصول اخلاقی خود هستیم.

مزایای سئو

چرا سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یک سرمایه گذاری عالی است؟

همه صاحبان کسب و کار خواهان درآمد بیشتری برای فعالیت اقتصادی خود هستند. همه کسب و کارها خواهان حاشیه سود بهتر هستند. سئو باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

سئو سایت خود را به عنوان یک منبع درآمد پایدار و ثابت در نظر بگیرید که باعث رونق کسب و کار شما می شود. بدون وقفه برای شما درآمدزایی می کند، هیچ وقت تعطیل نیست و یک درآمد عالی ثابت و بدون نگرانی را برای شما ایجاد می کند.

سئو و بهینه سازی سایت قوی و حرفه ای همیشه می تواند مشتریان بالقوه شما را که در اینترنت مشغول گشت و گذار و در جستجوی محصولات و خدمات مشابه کسب و کار شما می گردند را تبدیل به مشتریان دائمی و ثابت کسب و کار شما کنند.

ما سال ها را صرف اصلاح استراتژی سئوی خود کرده ایم. کاری که ما انجام می دهیم نه تنها برای مشتریانمان کار می کند، بلکه می تواند سبب رونق کسب و کارها شود.

مزایای سئو و بهینه سازی سایت برای کسب و کارها

یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت در هر کسب و کاری بازاریابی و تبلیغات بهینه و هدفمند است. سئو یکی از بهترین و مطمین ترین روش های تبلیغات هدفمند نوین و بر پایه فضای مجازی و دنیای وب می باشد.

از طریق کسب نتایج قوی در موتور جستجوی گوگل شما به طور قطع مطمئن هستید که شما برای کسانی هزینه می کنید که دنبال کسب و کار مشابه شرکت شما هستند. این موضوع سبب می شود که این تبلیغات و سرمایه گذاری ای که می کنید 100% هدفمند باشد.

کسب درآمد پایدار از طریق سئو و کسب نتایج قوی در گوگل می تواند به سرعت هزینه ای که برای آن انجام شده است را جبران کند.